- Анкетна карта административни услуги
- Годишен план за вътрешен одит към КТ – Благоевград 2022-2023 г.
- Доклад анкетни проучвания 2016-2018
- Доклад анкетни проучвания 2019-2020
- Доклад за проведен вътрешен одит на Системата за управление на качеството в Колеж по туризъм-Благоевград (23-24 юни 2021 г.)
- Доклад от проведени анкетни проучвания сред дипломиращите се студенти през 2020-2021 г.
- Доклад от проведени анкетни проучвания на студентите от НП 3.7. и ПН 3.9. през 2020-2021 г.
- Мерки за усъвършенстване и контрол на административните услуги
- Наръчник по качеството
- П-5.15- Заповед за атестация
- Правилник за устройството и дейността на колежанска комисия по осигуряване и оценяване качеството на образованието (ККООКО)
- Протокол от заседание на ККООКО
- Процедури по качество
- Работни инструкции на ККООКО
- Ръководство за прилагане на системата за оценяване и поддържане качеството на обучението
- Система за оценяване и поддържане на качеството на обучението и Академичния състав във висшето училище
- Стандарти и правила за периодична самооценка и външна оценка
- Студентска оценка по преподавани учебни дисциплини и преподаватели за периода 2014-2020 г.





